Las Aventuras de Artur y Meri

Cuando los otros se van de juerga los fines de semana, nosotros nos vamos a la montaña. Aquí quedan documentadas algunas de estas aventuras.

domingo, 4 de marzo de 2007

Ulldeter - Gra de Fajol - Bastiments - Puig d'Ombriaga
(Meri i Artur)

Gra de Fajol (2708 m)

Aquest cap de setmana va tocar una mica de muntanya - i una mica de bon temps! Vam anar nomes el diumenge a fer alguna cosa senzilla. Sortim a les 7 del matí de Barna cap a Valter2000, on arribarem sobre les 9. A les 9 i mitja comencem la pujada, passant pel Refugí d´Ulldeter cap al Coll de la Marrana.

Poca neu a les Valls
Però a mig camí ens aburrim amb la poca neu que n´hi ha i per fer-ho més interessant pugem al Gra de Fajol a través del llom nord de manera habitual - via directa Austriaca-Catalana. N´hi ha molt poca neu per tot arreu i no calen grampons ni piulet. A l´últim troç ens trobem una petita cresta fàcil (II) i divertida. Fins aquí tot mol bé i fins i tot tenim calor. Però ara que comença la baixada cap al Coll de la Marrana també comença un vent fort i fred que ens segueix. Pugem al Bastiments i ens quedem una estona al costat sotavent per menjar-nos un entrepà.

Bastiments (2883 m)

Després seguim fins al Puig d´Ombriaga i poca estona després baixem - una altra vegada directe - cap a l´estació d´esquí. L´últim troç de la pendent forta, amb la neu ja molt tova, fem en plan culen-bajen molt divertit i ràpid, i ja estem una altra vegada al cotxe.